Holivud osamdesetih.
ENT. Zabava u velelepnoj kući na Beverli Hilsu. Poznate i manje poznte ličnosti piju šampanjac. Niski, plavi momak, trapavo prilazi lepotici:
On: Ćao, ja sam Tom.
Ona: Ćao, ja sam Ketlin.
On: Čime se baviš?
Ona: Ja sam glumica? A ti?
On: Ja sam muzičar. A gde ti glumiš?
Ona: U seriji “Dinastija” A gde ti pevaš?
On: “Dinastija”? Nikad čuo. A, ja pevam iznad tvoje glave, evo me na MTV-u. To je moj hit “Hyperactive”. Znaš, ja sam Tomas Dolbi.
Ona: Nikad čula.
Tako se Tomas Dolbi upoznao sa svojom suprugom, Ketlin Beler koja je u to vreme u “Dinastiji” igrala Kirbi, kćerku batlera Džozefa, i bila TV selebriti.
Nije slučajno što se ovaj susret dogodio baš u Los Andjelesu, koji je bio velika inspiracija za Dolbijev drugi album “The Flat Earth”. Ovih dana, povodom 25-godišnjice izlaska ovog remek-dela, objavljeno je remasterovano izdanje, sa bonus pesmama. Tomas je i dalje koncertno aktivan, mada već godinama vodi kompaniju koja razvija softvere za muziku koju slušate na mobilnim telefonima.
Kuriozitet je da je pomenuta pesma “Hyperactive” originalno napisana za Majkla Džeksona, i dalje ostala Dolbijev najveći hit. Ipak, puštam vam “Screen kiss”, numeru zbog koje se tačno sećam kada i gde sam prvi put čula ovaj album... Bilo je leto, 1985. “Flat earth” je album koju najčešće slušam na I-podu, ranije na walkmenu, i predstavlja apsolutni soundtrack mog života. Pratim Dolbija na Tweeteru. Možda mu sve ovo i napišem…